Сешоар Philips DryCare Pro - Блясъкът на титаните

Колко пъти сте чували, че не трябва да използвате уреди за оформяне на косата? Твърди се, че те водят до изсушаване, накъсване, изтощаване и накратко - съсипват гривата по всевъзможни начини. Аз пък съм от авантюристично настроените люде, които вярват, че съществуват и уреди за гривата, които могат не само да я накарат да изглежда, но и да се чувства добре. Главният герой днес е Philips DryCare Pro. 





Около празниците подаръците валят и макар да не очаквах, че Дядо Коледа и Дядо Мраз имат с какво още да ме изненадат, любимият успя. Сешоарът на Philips е именно от него. Как е успял да избере точно модел с йони, с функция за студен въздух и регулиране на степените, не знам, но определено се е справил чудесно със задачата.



Philips DryCare Advanced pro hairdryer е от серията професионални сешоари на марката. Това е и причината да бъде по-тежък от стандартните, но аз не намирам теглото му за недостатък, тъй като е изключително удобен при оформяне на прическата.

Наличието на 4 пъти повече йони гарантират, че ще се справят с вечно хвърчащата през зимата коса. Освен това можете да разчитате, че гривата ще има повече блясък, отново благодарение на чудодейните йони.



Сешоарът е с мощност 2300W, моторът е AC и силата на струята достига до 105 км/ч.

Бутонът за студена струя се превърна в мой първи помощник, тъй като ми помага да завърша сушенето и оформянето на косата, без да я подлагам на излишна топлинна обработка.

Степените на работа за скорост и температура на Philips DryCare са 6. Аз най-често ползвам степента ThermoProtect (TP), защото тя работи с оптималната сила и градуси на струята.



Сешоарът разполага с 2 накрайника - дифузер за обем и концентратор за по-лесно изправяне на косата.

Състоянието на косата ми е много по-добро, няма го досадното наелектризиране и гривата ми изглежда доста по-блестяща и здрава след ползването на професионалния сешоар.

Philips DryCare Pro превърна оформянето на косата ми в много по-лесна, по-бърза и по-щадяща процедура. Ако все още не знаете какво да подарите на приятелка, то този сешоар би бил идеалният избор за всеки повод.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Tangle Teezer за разплетена грива

Eurotrip #4: Douglas My Favorite Palette

Код чиста кожа: Как се справих с излишното омазняване и акне