Tangle Teezer за разплетена грива

Грижата за косата трябва да бъде качествена и постоянна. Да, ама не, защото аз често не спазвам това правило и пренебрегвам по-специалните продукти за коса. Не казвам, че е правилно и в никакъв случай не искам да давам пример. 


Придържам се към употребата на шампоан, балсам и маска, но от нисък клас и без сериозни обещания за резултати. Разбира се, това означава, че след баня съм като разплетена кошница и всички опити за разресване на косата, докато е още мокра, са доста болезнени и изнервящи. Знам, че не трябва да я разресвам, когато е мокра, обаче го правя всеки път. Когато получих Tangle Teezer от онлайн магазин за маркови парфюми Парфимо, си казах, че сега е моментът да променя грижата за косата, а и да разбера дали всички хвалебствия за магичната четка са истина. Наскоро гледах видео с любимци на Джаклин Хил и дори тя говореше за това колко невероятно е четката. 

Косата ми е с тънък косъм, което означава, че се заплита много лесно. Разресването с Tangle Teezer наистина се оказа лесно и скубането е доста по-малко. Формата на четката се смята за доста удобна, но явно моята длан не влиза в стандартите, защото не мен хич не ми е удобна за държане. Все пак главното е, че удобството трябва да се прехвърли на косата, за да бъде разресването лесно и с минимални загуби.Tangle Teezer се оказа добро попадение, особено за моята тънка коса. Цената на четката е 19.90лв., но често можете да я намерите на промоция за около 16лв. 


Получих и още един продукт за проба - Biosilk Silk Therapy Lite. Продуктът обещава да омекоти косата, като може да се ползва и за кожа. Нанасям от средата на косата по краищата. Използвам много малко количество и не косата ми се цапа допълнително. А в резултат от Biosilk Silk Therapy Lite косата ми изглежда по-подредена и бляскава. За съжаление количеството на продукта е 15ml - мострен размер. Трудно е да определя дали за по-дълъг период ще има и по-продължително действие върху косата. 

* Продуктите ми бяха предоставени за проба от ПР. Мнението за тях е основано само на опита ми с продуктите. 

Коментари

Популярни публикации от този блог

Eurotrip #4: Douglas My Favorite Palette

Код чиста кожа: Как се справих с излишното омазняване и акне