Eurotrip #1: Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant

Отново в България и отново на работа... Къде бях ли? Страните бяха 4, а градовете... доста повече. Но за всички приключения и красоти, които видях в Хърватска, Италия, Франция и Испания, ще разкажа в отделен пост.
И тъй като бях в страни, в които се предлагат марки козметика, които не се срещат в България, със сигурност всички пристрастени към козметиката ще ме разберат, че нямаше как да устоя на изкушението. Не се срамувам от факта, че напазарувах доста козметика и съм в процес на изпробване на всички тях. Ще посветя няколко отделни поста на всички покупки от европейското пътешествие.




Днес започваме с първия пост "Eurotrip #1", а именно балсамът за устни на Elizabeth Arden Eight Hour Cream Lip Protectant. Покупката направих в последния момент на летището в Барселона, когато се лутахме, за да намерим изхода за нашия полет. Цената на Eight Hour Cream Lip Protectant беше 7,90 евро, а изгодната сделка ми показа Веси (момичето с набито око за намаления на маркови продукти).

Определено нямам нужда от още един балсам за устни, но не можах да устоя на ниската цена на продукт от Elizabeth Arden, а и трябваше да оползотворя центовете, които ми бяха останали. И без повече оправдания защо отново похарчих пари пристъпваме към Eight Hour Cream Lip Protectant от Elizabeth Arden.

Балсамът за устни Eight Hour Cream Lip Protectant, както подсказва и името му, обещава хидратация на устните в продължение на 8 часа. Разбира се, на всички ни е напълно ясно, че това няма как да се случи, но издръжливостта на балсама наистина е добра.


Опаковката е метална и кръгла, отваря се с развъртане на капачето. Да, балсамът от Елизабет Ардън се нанася с пръсти, което означава, че аз го използвам само когато съм у дома. Този тип балсами за устни не се удобни за ползване през целия ден, защото колко често можете да заявите, че ръцете ви в офиса или в парка са достатъчно чисти, за да нанасете с тях балсам на устните?

Текстурата на балсама е мека, но това не означава, че оставя върху устните неприятното лепкаво усещане. Балсамът придава съвсем лек блясък и много лек намек за цвят върху устните.





Ароматът на Eight Hour Cream Lip Protectant е много специфичен и силен. На мен ми мирише на билки и цитрус. След като се нанесе на устните, ароматът постепенно изчезва и не се усеща, така че не е прблем.

Действа ли Eight Hour Cream Lip Protectant от Elizabeth Arden? ДА! Балсамът за устни наистина действа и резултатът при мен е идеално хидратирани и меки устни. Обикновено го нанасям вечер и сутрин устните ми се чувстват прекрасно. Заслужава ли си покупката? ДА!





Коментари

Популярни публикации от този блог

Tangle Teezer за разплетена грива

Eurotrip #4: Douglas My Favorite Palette

Код чиста кожа: Как се справих с излишното омазняване и акне