Електрическата четка за лице Magnitone Lucid - стряскащо добри резултати

Чували ли сте за електрическите четки за лице? Разбира се, че сте, след като пазарът буквално беше залят с тях. Основната им цел е да премахнат мъртвите клетки от кожата, с която спомагат за нейния по-свеж и сияен вид.


Предлагат се доста видове електрически четки за лице и ви препоръчвам да направите малко проучване, преди да се решите да похарчите малка или голяма сума за която и да е от тях.
След дъъълго мислене и чудене дали наистина имам нужда от електрическа четка за лице и дали инвестицията си заслужава, реших да си подаря Magnitone Lucid. Спряга се за един от най-успешните двойници на Clarisonic, но на по-ниска цена.
Моята Lucid поръчах от lookfantastic.com. Тогава беше на промоция и цената не беше чак толкова стряскаща - 50Пратката пристигна след около 3 седмици и след едни доста изнервящи 30 минути в кварталната поща вече беше в ръцете ми.
Цената на Magnitone Lucid определено не е толкова висока и бихте могли да се поглезите с малката джаджа. В Lookfantastic често има големи намаления, така че можете да следите кога цените са по-ниски, тъй като редовната е около 100.

Какво получавате в комплекта Magnitone Lucid

Сигурно не сте изненадвате, че избрах моята четка да бъде в толкова наситено розов цвят. Разнообразието от цветове е много голямо, а често има и лимитирани издания. Е, в кутията е електрическата четка, зарядно с адаптер, код за регистрация на гаранцията в официалния сайт magnitone.co.uk, книжка с указания как да се използва.

Единствената четка, която е в комплекта, е стандартна и е за нормална кожа. Ето защо допълнително поръчах комплект с още 2 четки за чувствителна кожа. Но ако вие сте сигурни, че кожата ви няма да има проблем с малко по-грубите власинки, то тогава в началото няма да има нужда от допълнителен комплект четки.

Задължително е четката да се сменява на всеки три месеца, тъй като това е времето, в което състоянието й ще бъде достатъчно добро, за да се грижи за отлично почистване на кожата.


Начин на употреба
Magnitone Lucid има 2 режима на работа: за дълбоко почистване и по-нежно. Имате 1 една минута за почистване на цялото лице. Първо започвам с челото, след 20 секунди четката писука, за да напомни, че трябва да се премине към следващ сектор от лицето. Общо 20 секунди трае почистването на бузите и след още едно писукане идва ред на 20-те секунди за брадичка и нос.
Четката трябва да бъде намокрена преди употреба. Добрата новина е, че може да се ползва и под душа, защото е водоустойчива, Аз нанасям гела не на четката, а на лицето - малко на челото, на бузите и на брадичката. Гелът, който аз използвам, е от серията на Nuxe Rêve de miel. Виждала съм доста ревюта, в които блогърките пишат, че използват електрически четки в комбинация с пяна за измиване на лице, но лично на мен пяната не е достатъчна, за да се плъзгат власинките безпроблемно по кожата.



Използвам четката вечер, след като съм почистила лицето от грима и съм го измила с вода и измивна пяна.
Може да използвате четката под душа, но аз предпочитам да не рискувам с нейната водоустойчивост. Задължително е власинките да се почистват след всяка употреба. Моята Lucid почиствам под течаща вода след всяко ползване. Установих, че след това е добре да се подсуши с кърпа, защото е трудно да изсъхне.


Резултати след редовна употреба на Magnitone Lucid
Обещанието на Magnitone гласи, че видими резултати след редовна ежедневна употреба на четката има само след 7 дни. Е, на мен това обещание ми звучеше съвсем неизпълнимо и може именно поради негативната ми нагласа се изненадах толкова много. Кожата ми наистина стана по-гладка не само на допир, но и видимо. Зачервяванията намаляха, а несъвършенствата почти не се забелязваха.

Задължително е да призная, че електрическата четка наистина ми доказа, че кожата ми може да изглежда много по-добре. Инвестицията определено си заслужава и само за 1 минута всяка вечер можете да промените вида и състоянието на кожата. Тук е мястото да призная, че тези резултати се запазват, ако четката се използва наистина редовно. Ако се ползва само веднъж седмично, то определено резултатите няма да бъдат толкова стряскащо добри. Но все пак става дума само за 1 минута дневно.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Tangle Teezer за разплетена грива

Eurotrip #4: Douglas My Favorite Palette

Код чиста кожа: Как се справих с излишното омазняване и акне